Sluit dit zoekvak.

Countryclub

Deze club is bedoeld voor oud-leden en toekomstige oud-leden om de briljante golf carrière en activiteiten langzaam af te bouwen en aan te passen aan uw persoonlijke mogelijkheden. En daarbij, en zeker niet onbelangrijk, uw contacten met uw golfvrienden te continueren en hiervan te genieten als het clublidmaatschap een beetje teveel van het goede wordt.

Inschrijven activiteiten

Wanneer u lid bent van de Countryclub kunt u 7 x per jaar vrij golfen of deelnemen aan “open” wedstrijden tegen betaling van het greenfee tarief voor Countryclubleden. Hieronder kunt u een inschrijven voor de activiteiten die toegankelijk zijn voor Countryclubleden. U dient per activiteit apart in te schrijven!

Het arrangement / reglement

Als u deelnemer wordt van de Countryclub betaalt u ca. €105 per jaar (peildatum 01-01-2024). Voordelen en afspraken rondom het Countryclub lidmaatschap zijn als volgt:

• Er is geen minimum leeftijd verbonden aan een Countryclub arrangement;
  • U ontvangt een uitnodiging voor bijzondere club aangelegenheden zoals bv. de nieuwjaarsreceptie;
  • U kunt 7 x per jaar gebruik maken van het greenfee tarief voor Countryclubleden;
  • Onder deze 7 x vallen: deelnemen aan “open” wedstrijden, vrij golfen of meespelen op uitnodiging van een golfclublid;
  • De greenfees voor Countryclubleden bedragen € 24,- voor 9 holes en €38,50 voor 18 holes (peildatum 01-01-2024);
  • In welke vorm u ook komt golfen, reserveren is verplicht via het secretariaat of door aan te melden via één van de activiteiten op deze pagina;
  • Onder open wedstrijden worden de volgende wedstrijden verstaan: mixeddag (laatste vrijdag van de maand), vriend- of vriendinnendag van de heren- en damesdag en de Borrelbokaal.
  • U kunt uiteraard gasten uitnodigen, zij spelen tegen betaling van het reguliere greenfeetarief;
  • U maakt gebruik van NGF handicap registratie wat inhoud dat u als greenfee speler op alle golfbanen in Nederland terecht kunt;
  • U ontvangt de wekelijkse digitale nieuwsbrief;
  • U mag gebruik maken van de oefenfaciliteiten van onze vereniging;
  • U bent geen lid (meer) van Golfclub Landgoed Nieuwkerk en de clubrechten vervallen (zoals bijvoorbeeld stemrecht bij de ALV)
  • Als lid van de Countryclub kunt u geen aanspraak maken op het huren van een locker.

Uw aanspreekpunt(en)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van de commissieleden of een e-mail sturen naar countryclub@golfclublandgoednieuwkerk.nl.

Wij als commissie, waarvoor we ook nog graag enthousiaste club- of oud leden zoeken, zijn er zeker van dat we in de countryclub een gezellige en aangename omgeving kunnen gaan verzorgen. Door uw deelname kunt u ook bijdragen aan een aangename post golf beleving.

De countryclubcommissie

Han Knape (voorzitter), Ed Ghering, Thérèse de Kort en Ed Lejeune