Mixeddag

De mixeddagcommissie organiseert in het seizoen iedere laatste vrijdag van de maand een 18 holes Stableford en een 9 holes Texas Scramble wedstrijd voor alle meerderjarige leden van onze club. De commissie heeft tot doel de sociale band tussen de leden te versterken. Dit deels natuurlijk door het golfspel zelf, deels door de vrijwillige deelname aan het na de wedstrijd georganiseerde gezamenlijk diner. Tijdens en na het diner wordt, zo mogelijk, aandacht besteed aan gezellige activiteiten, liefst van eigen leden. De kosten bedragen een nieuwe golfbal per deelname. Alle verkregen golfballen worden als prijs of verloting uitgekeerd. Deelname aan het diner is voor eigen rekening.

Commissie

Een aantal vrijwilligers zetten zich graag en actief in voor de mixeddag. Onderstaande alle commissieleden:

• Rico Borrani
  • Han Knape
  • José Knape
  • Yvonne van Riel
  • Toy de Rooij

U kunt de commissie bereiken door een e-mail te sturen naar mixeddag@golfclublandgoednieuwkerk.nl

Speeldata 2024

De wedstrijdkalender is gepubliceerd en wij zijn verheugd te kunnen melden dat de mixeddag op de volgende dagen gepland staat:

vrijdag 29-03-2024
vrijdag 31-05-2024
vrijdag 28-06-2024
vrijdag 26-07-2024
vrijdag 30-08-2024
vrijdag 27-09-2024
vrijdag 25-10-2024

Ongeveer een maand voor aanvang kan er ingeschreven worden via e-golf voor de eerstvolgende mixeddag. Bent u lid van de Countryclub en wilt u mee doen met één van de mixeddag, klik dan hier om in te schrijven.

Pagina inhoudsopgave
    Add a header to begin generating the table of contents