Kunst op Nieuwkerk

Kunst op Nieuwkerk organiseert op regelmatige basis van exposities in ons clubhuis. Leden, of partners van leden, die op welke wijze dan ook kunst produceren worden uitgenodigd om de vruchten hiervan in het clubhuis te laten zien.

Afhankelijk van de belangstelling van de leden moeten we afwegen  hoe we eenieder de kans geven te exposeren.Een kunstcommissie , die hiervoor in het leven is geroepen, wil met de kunstenaar overleggen hoeveel en welke werken worden geëxposeerd.Het lijkt ons niet de bedoeling dat verkoop voorop staat. Echter de werken mogen wel te koop worden aangeboden. In overleg met de kunstminnende wordt e.e.a. dan verder afgestemd. Er is geen provisie provisie verschuldigd.De kunstcommissie weet haast wel zeker, dat er voldoende leden en/of partners zijn die ‘Kunst op Nieuwkerk ‘ tot een succes kunnen maken. Spreekt u dit aan aarzel niet meldt je alvast aan zodat we kunnen gaan plannen hoe we e.e.a. handen en voeten gaan geven.

astrid schalken1

Huidige exposant

De prachtige tekeningen van Gisèle Brabanst zullen vanaf 11 maart 2024 afgewisseld worden met de schilderijen van Astrid Schalken

Wij bedanken Gisèle en wensen Astrid veel plezier.

Interesse?

Bent u lid van onze vereniging en zou u ook willen exposeren? Neem dan contact op met de kunstcommissie. U bent van harte welkom.

André IJsseldijk of Leo Witkamp (U vindt onze gegevens in de ledenlijst)