Tee de bal links op zodat u minimaal last heeft van de bomen direct rechts op de fairway. Hoe verder u komt, hoe vrijer de hole wordt. De green is alleen links bewaakt en rondom de green is het niet lastig om een up-and-down te maken. Bij een goede ligging op de fairway kunt u ook zeker de vlag aanvallen. Let op dat de green oplopend is.

Het tee shot is het lastigste deel, kies voor richting in plaats van afstand. De sloot ligt vrij kort van de tee, dus geen zorgen hierover. Let bij uw tweede slag op de fairway bunker rechts, ervoor of erover? In de buurt van de green is het eenvoudig om een score te maken.

Let op de afstand naar de sloot. De tweede slag naar of over de bult midden op de fairway. Vervolgens heeft u veel ruimte om door te spelen. De green is erg groot en naar achter oplopend.

Het eerste deel van de hole is smal, kies voor richting in plaats van afstand. Houd rekening met de bunker op de fairway. Richting green is kort of rechts altijd goed.