Zeker geen lange par 5 maar met genoeg uitdaging. Het tee shot kan over de bunker in de binnenbocht en dan is de green in 2 slagen te bereiken. Let op bij een eventuele lay-up dat u links aanhoudt.

Speel de afslag links van de bunkers, naar het midden van de bocht. Vandaar kunt u een tussenslag doen richting linkerkant of midden fairway. Vanaf rechts is de slag naar de green moeilijker. Bij de approach mikt u op midden green of rechts op de green, wat u met een prima chip de mogelijkheid geeft om te scoren.

Houd bij deze hole de buitenbocht aan. Zeker het deel net na de bocht verdient aandacht, omdat het smaller wordt. Probeer bij de approach minimaal 60 meter naar de green over te houden en mik midden tot rechts op de green.

Op papier een lange hole, maar als u berekent hoeveel meters gemiddeld per slag gemaakt moet worden, valt het wel mee. Speel de bal richting green aan de rechterkant om bunkers uit het spel te houden.