De green is van voor naar achter oplopend, waarbij de linkerkant hoger is dan rechts. Ideaal is om de bal rechts voor de vlag te spelen om uzelf een goede kans op birdie te geven.

Speel de bal naar het midden of rechts op de green.  Dit is de veilige kant. Bij twijfel tussen clubs, goed kijken waar de vlag staat.

Speel de bal naar de rechterkant van de green. Voor de green is een prima plek om vandaan te chippen. Dit is een hole met kansen!

Houd rechts aan, de hele hole loopt van rechts naar links met uitzondering van de green.