Sluit dit zoekvak.

Links opteeën heeft als voordeel dat u minimaal last heeft van de bomen direct rechts op de fairway. Hoe verder u komt, hoe vrijer de hole wordt. Linksvoor wordt de green bewaakt en rondom de green is het niet lastig om een up-and-down te maken. De vlag aanvallen kan gerust bij een goede ligging op de fairway. Houd er rekening mee dat de green oplopend is.

De afslag is de moeilijkste slag van deze hole. Het advies is te kiezen voor richting boven afstand. De sloot ligt redelijk dichtbij de tee, dus geen zorgen hierover. Bij de tweede slag dient u rekening te houden met de fairway bunker. Rechts, ervoor of erover?

Houd goed rekening met de afstand tot de sloot. Op safe spelen is aan te raden. De tweede slag naar of over de bult midden op de fairway. U heeft nu veel ruimte om door te spelen naar de grote oplopende green.

De hole kent een smal eerste deel. Speel dan ook op safe en ga niet voor een lange verre slag. De te spelen richting is belangrijk waarbij u rekening houdt met de bunker op de fairway. Richting green is kort of rechts altijd goed.