Plaats uw afslag het liefst midden op de fairway. De hole is smal, met na de sloot bomen links op de fairway. Houd met de approach het midden tot rechts op de green aan. Let op; de green heeft 2 plateaus.

Verdeel de te overbruggen afstand over 3 slagen. Ga voor de eerste slag rechts op de fairway, de tweede slag over de sloot als het lukt voorbij de bomen op de fairway. Vanuit hier kunt u de hole rustig uitspelen.

Richt u op de rechterkant van de fairway, een volgende slag blijft ook nog voor de sloot. Dan richting de green, let op deze is lang en wordt bewaakt door bunkers, houd dus rechts aan.

Dit is een lastige hole. Gun uzelf 4 of 5 slagen om de green te bereiken. De hole is smal, kies dus voor korte veilige slagen. De green is heel lang, midden green is altijd een goed resultaat.