Richt uw spel over het midden van de bunker, maar niet te ver. Houd een maximale afstand van 210 meter van de tee aan om een eenvoudig schot naar een oplopende green te spelen. Vooral de eerste helft van de green is beschermd met bunkers.

Het is slim om de bal qua afstand voor de bunker te spelen en dan te kijken of de green kan worden bereikt. Midden voor de green is een goede plek om te liggen met een relatief eenvoudige chip komt u in de buurt van de vlag.

Het is aan te raden de afstand in drieën te delen om bij de green uit te komen. Vanaf de tee kunt u zeker meer risico nemen om afstand te maken, wees vervolgens slim en deel de hole op in meerdere slagen.

Speel vooral niet door de binnenbocht, maar probeer rechts om de bunker heen te spelen. Met 3 of 4 slagen bij de green is een goed resultaat, speel zoveel mogelijk van de hindernissen weg.