Sluit dit zoekvak.

Golf(st)er van het jaar

Golfster & Golfer van het Jaar

Wat is een sport zonder een heldin en held van het jaar? Wie wordt er tijdens de nieuwjaarsreceptie trotse eigenaar van “Het Groene Jasje”? Tijdens wedstrijden van de wedstrijdcommissie zijn punten te verdienen die uiteindelijk leiden tot Golfster en Golfer van het jaar.

Tussenstanden publiceren we niet. We houden iedereen graag in spanning. Nu  zou dit discussie kunnen opleveren, daarom publiceren we binnenkort hier de criteria en hoeveel punten, waar te verdienen zijn. Alle echte fanaten zouden kunnen meerekenen.

Maak er een mooi golf seizoen van en wellicht neem jij het groene jasje volgend jaar over van Leonie Nooteboom of Robbert van Dijken.