Sluit dit zoekvak.

Greenfee-beleid tot 1 mei 2021

Bericht vanuit het bestuur gepubliceerd in de nieuwsbrief van 14 januari 2021

Huidig beleid tot 1 mei 2021

Momenteel kunnen enkel leden, greenfeespelers als gast meenemen. Er worden geen aanvragen van greenfeespelers zonder introductie door een lid gehonoreerd.

Eerder hebben wij u als lid, dringend verzocht alleen via de website te boeken. Dus niet per telefoon of per mail. Indien u een gastspeler wilt meenemen, is het de bedoeling dat u deze reservering ook via de website doet. Ook als u de reservering ongedaan wilt maken, doe dit dan tijdig via de website en niet per telefoon of per mail.

U gaat naar de website https://golfclublandgoednieuwkerk.nl, u klikt op starttijd reserveren, dan kunt u inloggen en u kunt gelijk de gastspeler invoeren met de juiste gegevens, zodat wij weten wie er komt spelen op de baan. Deze regeling geldt in ieder geval tot 1 mei van dit jaar.

Voor greenfees die vooraf worden gekocht als cadeau of ten behoeve van relaties, geldt een “geldig-tot-datum” tot 1 jaar na datum uitgifte. Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe layout van de greenfee zodat deze ook makkelijk aan de tas kan worden gehangen. Het is dus de bedoeling dat greenfee spelers de greenfee zichtbaar aan de tas hangen.

Voor de periode na 1 mei geldt dat greenfee spelers welkom zijn. Dit beleid zal in april nader worden geformuleerd. Zolang het registratie systeem geldt (na 1 mei), kunnen losse green fee spelers alleen middels de telefoon een reservering boeken. Als het registratiesysteem voor leden niet meer geldt, dan dienen greenfee spelers te reserveren via de website.