Sluit dit zoekvak.

Golfstart & Golfvervolg

Golfstart (Haal je baanpermissie)

Ben je een beginnende golfer of heb je altijd al willen starten met golf? Dan is Golfstart iets voor jou! Golfclub Landgoed Nieuwkerk biedt in samenwerking met de initiatiefnemers van de Open Golfdagen, NGF, NVG en PGA-Holland, de mogelijkheid kennis te maken met het golfen en onze vereniging door middel van Golfstart.

Golfstart is een pakket van zes lessen á 60 minuten waarin je door onze PGA gecertificeerde golfprofessionals wordt begeleid op onze prachtige club. Met Golfstart krijg je als beginnende golfer intensieve en inhoudelijke begeleiding waarbij de nadruk ligt op ‘leren golfen’. Tijdens de laatste (baan)les wordt de NGF baanpermissie behaald en uitgegeven.

De kosten per persoon voor het gehele programma incl. registratie lid en baanpermissie —> € 109,-

Voor meer informatie, neem contact op met onze pro’s
Velen zijn u voor gegaan. Lees hier de recensies.

Op de volgende datum start er een nieuwe cursus:

Klik op de gewenste datum om in te schrijven.

Golfvervolg (Haal je handicap)

Voor wie? Deze cursus is voor golfers met baanpermissie maar kan ook goed voor golfers met een handicap tussen 36 – 54.

Ben je in het bezit van baanpermissie, dan is de volgende stap om een handicap te gaan behalen. Vroeger heette dit het GVB en nu behaal je “handicap 54”.

Om dit voor elkaar te krijgen dien je een qualifying-kaart te spelen over minimaal 9 holes op de baan waar de baanpermissie is afgegeven. Behaal je dan meer dan 18 stableford punten, behaal je een handicap. Deze kaart moet gespeeld worden met iemand die al een handicap heeft en daarmee bevoegd is te tekenen voor jouw score.

De cursus beslaat 6 lessen en kost €100 per persoon.   Op de volgende datum start een nieuwe cursus:

• Maandag 10 juni 2024 van 19:00 – 20:00 uur
Klik hier om je op te geven voor de golfvervolg-curus.

Nog een voorwaarde om deze kaart in te kunnen leveren en te laten registreren is het toetsen van de golfregels. Tip: oefen deze alvast op startendegolfers.nl.

Ben je klaar voor het examen, geef dat aan bij de professional, dan wordt er een datum gezocht.