Golfpro Paul Nout Nieuwkerk

Golfpro Paul Nout

Mijn voornaamste doel is mensen plezier te laten beleven tijdens het leren van het golfspel en mensen bij elkaar te brengen door deze mooie sport. Daarnaast ben ik een enthousiaste leraar die graag gezamenlijk aan een doel werkt om op die manier te streven naar perfectie in het golfspel.

Ik hoop u snel een keer te ontmoeten en te kunnen begeleiden naar een plezierige manier van spelen.

Meer over Paul

PGA Certified

Lesagenda

Achtergrond

Mijn naam is Paul Nout al jaren een fanatieke golfer.

Op mijn 16e ben ik begonnen met het zo verslavende spelletje golf. Tijdens mijn studie op het Cios heb ik het hoofd profiel fitness gevolgd en als keuze vak golf. Doormiddel van het profiel fitness ben ik afgestudeerd als personal trainer wat ik zo af en toe nog gebruik naast het golfen of tijdens de golflessen. Mensen met een fysieke beperking of een blessure probeer ik hiermee zo goed mogelijk te helpen of een trainingsplan voor op te stellen. Toen ik het Cios had afgerond heb ik 2 jaar personal training gegeven bij mensen thuis en op een sportschool.

Daarna ben ik naar de PGA opleiding gegaan en daar de opleiding tot Pro gevolgd. Tijdens deze opleiding speel je natuurlijk ook wat wedstrijden en daar kom je er achter hoe goed je het zelf soms ook weet, hoe lastig het spelletje soms kan zijn, maar daarom vind ik het juist zo leuk om met mensen aan de slag te gaan en aan hun doel te werken. Het plezier in de golfsport heeft ertoe geleidt dat ik daar mijn beroep van heb gemaakt. Ondertussen ben ik 4 jaar golfpro en doe dat met alle plezier.

Eigenschappen:
• Sociaal
• Geduldig
• Enthousiast
• Meelevend
• Spontaan
• Resultaatgericht
• Klant- en servicegericht

Werkervaring:
• Geven van lessen aan beginners
• Gevorderden begeleiden
• Competitie training