Golfpro Kevin Broekhuis Nieuwkerk

Golfpro Kevin Broekhuis

Mijn motto, train met een doel en maak dit meetbaar, zie de progressie

Wat is jouw doel? Mag ik jou daarbij helpen?

Meer over Kevin

PGA Certified
Trackman Level 2 badge

Lesagenda

Achtergrond

Mijn naam is Kevin Broekhuis, geboren 13 juni 1986 te Almere.

Ik ben van jongs af aan met (top)sport bezig geweest en vanaf 2000 met golf. Mijn echte verslaving was tijdens de eerste wedstrijd, waar mijn allereerste bal bijna een hole-in-one was. Dat was makkelijk, dacht ik…

Na veel trainen, lange dagen en wekelijks te lessen ben ik meervoudig clubkampioen geworden en heb ik ook nationaal mooie resultaten neergezet. Het was tijd voor de volgende stap, professional worden en de tour op.

2,5 jaar heb ik dit mogen doen, heel Europa door om toernooien te spelen op (toen) de EPD Tour. Een top-10 plek in Marokko als beste resultaat, maar alles bij elkaar niet goed genoeg voor de ‘echte’ stap hoger.
Besloten om na deze jaren te stoppen en mezelf te richten op het lesgeven.

Tijdens mijn opleiding stage gelopen op de Gelpenberg onder leiding van Mette Hageman. Daarna in loondienst op Naarderbos, tijdens mijn examen van mijn opleiding een baan aangeboden gekregen op Princenbosch en sinds enige tijd werkzaam op Zeewolde. Het is altijd een zoektocht naar de juiste plek. Landgoed Nieuwkerk is weer een stap in mijn zelfontwikkeling, het opzetten van een nieuwe structuur en het opleiden van spelers op ieder niveau.
Mijn motto, train met een doel en maak dit meetbaar, zie de progressie Wat is jouw doel? Mag ik jou daarbij helpen?

Eigenschappen:
• Gedreven
• Oplossingsgericht
• Positief
• Sociaal
• Geduldig
• Enthousiast
• Klant- en servicegericht

Werkervaring / kwalificaties:
• Playing professional EPD Tour
• Stagiaire DGC de Gelpenberg bij Mette Hageman
• Golfprofessional op Golfbaan Naarderbos