Lid worden

Wat leuk dat u informatie zoekt over een lidmaatschap bij Golfclub Landgoed Nieuwkerk.

Inschrijven kan via het invullen van onderstaand inschrijfformulier, waarbij wij graag een recente pasfoto ontvangen voor onze ledenadministratie (uploaden via het inschrijfformulier), Wanneer u het formulier liever uit print en inlevert / opstuurt, klik dan hier.

Countryclub

De countryclub is per 1 januari 2023 een nieuw initiatief binnen onze vereniging. Het betreft geen lidmaatschap maar een jaarlijks af te nemen arrangement.
Dit arrangement is bedoeld voor oud-leden en toekomstige oud-leden voor wie zijn of haar golfcarrière langzaam af wil bouwen en het clublidmaatschap teveel wordt. De kosten voor dit arrangement bedragen €100, – Klik hier voor meer informatie

Aanmelden lidmaatschap

Alleen van toepassing voor jeugdleden

Zijn je ouders lid van een golfclub?

Voeg een pasfoto toe. Max 6MB in JPG of PNG formaat.

Over uw persoonlijke golfervaring