Golfclub

Golfclub Landgoed Nieuwkerk is een vereniging van en voor leden. Het lidmaatschap van de vereniging heeft een aantal voordelen. Zo kunt u onbeperkt golfen op onze prachtig gelegen baan op de momenten die u het beste uitkomen.

U kunt deelnemen aan alle wedstrijden en alle overige verenigingsactiviteiten. In de bar en het restaurant van het sfeervolle clubhuis maakt u snel kennis met onze leden onder het genot van een drankje of een hapje.

Kennismaken met golf

Wilt u kennismaken met de golfsport of een eerste kennismaking cadeau doen? Kennismaken met golf kan bij Golfclub Landgoed Nieuwkerk op meerdere manieren.

Open dag

Meestal organiseren wij eind september de jaarlijkse open dag. Tijdens deze dag worden onder andere gratis clinics verzorgd om kennis te maken met de golfsport. Houd de website en social media in de gaten, zodat u als eerste op de hoogte bent van de datum waarop het plaats zal vinden.

Introductielessen

Bent u nog niet bekend met de golfsport maar wel benieuwd of het iets voor u is? Maak dan een afspraak met onze golfschool. Wij bieden diverse mogelijkheden om deze boeiende sport te leren kennen. En combineert u uw les arrangement met een lidmaatschap van de vereniging, dan krijgt u een aantrekkelijke korting. Ook organiseren wij regelmatig een clinic tijdens de open dagen of op aanvraag en in groepsverband.