GEO Gecertificeerd

Golfclub Landgoed Nieuwkerk GEO Gecertificeerd

In mei 2023 hebben we bericht ontvangen van het GEO Foundation Team dat we tot en met 2028 GEO gecertificeerd zijn!!

GEO Foundation is verheugd te bevestigen dat Golfclub Landgoed Nieuwkerk met succes de GEO Certified®-status heeft behaald voor haar uitstekende werk om de natuur te bevorderen, hulpbronnen te behouden en de gemeenschap te ondersteunen.

GEO Certified® is de meest gerespecteerde certificering voor golf, gebaseerd op een geloofwaardig en transparant ontwikkelde moderne duurzaamheidsstandaard.
Golfclub Landgoed Nieuwkerk heeft:
1. Voldaan aan de vereiste certificeringscriteria voor duurzaam golfgebruik
2. Het officiële verificatieproces voltooid
3. Succesvol de eindevaluatie afgerond door GEO Certification Ltd. (autonome dochteronderneming van GEO Foundation)