Gasten

Golfclub Landgoed Nieuwkerk voor gasten

U bent als gast meer dan welkom om eens kennis te maken met onze prachtige baan, de club en de leden. U kunt uw starttijd 7 dagen vooruit online reserverenWilt u met een groter gezelschap komen golfen? Klik dan hier voor een offerte op maat of neem telefonisch contact met ons op.

Handicart

Gastspelers kunnen bij ons vanzelfsprekend ook tegen betaling gebruik maken van handicarts. Houd u er bij het reserveren van uw starttijd rekening mee dat deze pas vanaf 9:00 uur beschikbaar zijn.  Vanaf 9:00 uur is ons clubhuis geopend en kunnen greenfees afgerekend worden en handicarts in ontvangst genomen worden.

Wanneer greenfees vooraf gekocht worden, bijvoorbeeld om cadeau te geven, geldt een geldigheidsdatum van 1 jaar na datum uitgifte.

Om het golfspel voor u en onze leden zo vlot mogelijk te laten verlopen hanteren we enkele richtlijnen:

• U bent in het bezit van uw handicap.

• U wordt verzocht uw (digitale) NGF-pas te tonen als u zich voor een speelronde meldt in ons clubhuis.

• Om de doorstroming te bevorderen mag de gezamenlijke handicap van een flight niet hoger zijn dan 108.

Greenfee tarieven 2024

Soort tarief Qualifying
Aantal holes 18 9
Greenfee € 60 € 39,00
5 ronden-kaart (5=4) € 240,00 € 156,00
Jeugd t/m 17 jaar (t/m 15 onder begeleiding) € 30,00 € 19,50
Handicart 1 pashouder € 4,50 € 4,50
Handicart 2 pashouders € 6,00 € 6,00
Handicart 1 pashouder + valide passagier € 13,00 € 13,00
Clubcar € 30,00 € 20,00
  • Gratis baanboekje t.w.v. € 4,00 bij betaling van een qualifying greenfee
  • Baanboekje los € 4,00
  • Driving range dagkaart € 9,50
  • Driving range maandkaart € 40,75
  • 5 ronden-kaarten zijn persoonsgebonden
  • Wintergreens 30% korting op het non qualifying greenfeetarief
  • Wanneer de baan niet qualifying is, gelden er andere tarieven

Introductie

Leden mogen gasten meenemen om te komen spelen op onze golfbaan , om op die manier kennis te maken met onze baan, club en clubhuis. Het introductietarief is op aanvraag.

Bij veel leden is het onduidelijk wat de spelregels zijn rondom het introduceren door leden van gasten en in de praktijk wordt jammer genoeg veelvuldig anders omgegaan met de toegestane spelregels. Daarom nog even de spelregels duidelijk op een rij:

1. Introductie geldt alleen voor volwassen volledig betalende leden
  2. Met een volwassen lid wordt in dit kader bedoeld vanaf 21 jaar
  3. Leden mogen meerdere introducees meenemen
  4. Het lid speelt altijd mee met de introducee
  5. Een introducee wordt altijd geregistreerd met naam, telefoonnummer en e-mailadres
  6. Bij aankomst van de introducee wordt de golfpas gescand
  7. Een introducee mag in totaal maximaal 5 x geïntroduceerd worden
  8. Een jeugdlid mag geen introducee meenemen

Wij hopen hiermee duidelijkheid te geven omtrent het fenomeen introductietarief en vertrouwen er op dat iedereen zich aan deze spelregels houdt.