Sluit dit zoekvak.

Clubkampioen Strokeplay en/of Stableford

Clubkampioenschappen Strokeplay

Jaarlijks vinden de clubkampioenschappen Strokeplay plaats over 2 dagen. Deze zullen plaatsvinden zonder handicap verrekening. Wanneer u inschrijft voor deze spelvorm, dingt u automatisch mee naar het Stableford clubkampioenschap.

Clubkampioenschappen Stableford

U speelt over twee dagen een stableford wedstrijd met handicap verrekening. U kunt inschrijven tot maximaal HCP54, maar het aantal slagen mee is voor de wedstrijd maximaal op basis van HCP36.

Dit jaar worden de clubkampioenschappen gehouden op zaterdag  3 september en zondag 4 september. We slaan op beide dagen rond 11.00 uur af voor 18 holes. De prijsuitreiking zal ongeveer om 17.30 – 18.00 plaatsvinden.

Inschrijven

Inschrijven kan tot uiterlijk donderdag 1 september 12:00 uur. Klik hier om in te schrijven.

Afsluitende BBQ

We sluiten zondag, afhankelijk van het weer, af met een BBQ. De kosten zijn €19,50 per persoon.
Toeschouwers zijn uiteraard van  harte welkom en kunnen zich ook opgeven voor de afsluitende BBQ.  U kunt hiervoor een e-mail sturen naar foreallgoirle@gmail.com