Levendige vereniging

Golfclub Landgoed Nieuwkerk is een levendige vereniging waar tal van activiteiten worden georganiseerd. Veel actieve vrijwilligers die samen voor een overvolle activiteitenkalender zorgen.

Onderstaand een dynamisch overzicht van activiteiten:

Dank-U-Wel dag
Damesdag
Mixeddag
Businessdag

Bekijk hier de actuele dynamische activiteitenkalender of klik hier voor het jaaroverzicht in één oogopslag.

Op bovenstaande wedstrijden is het wedstrijdreglement van toepassing, mits anders gecommuniceerd. Klik hier om het wedstrijdreglement in te zien.